finspång

tjenah, nu är jag framme i finspång! :-) Fyfan vad härligt.
Det har varit en jävligt jobbig dag, hatar att resa x) haha.
Men det har gått bra iaf^^ Var dock lite läskigt att flyga, men allt gick bra.
När vi skulle på tåget till norrköping var det 20 minuter försenat ;s som vanligt -.-
Jag HATAR att åka tåg!
Nu sitter jag här och har jävligt mkt spring i benen, så jag och moa ska ut och hoppa lite studsmatta snart (Y)
Jag saknar fan redan alla kompisar och rasmus osv.. Men hehe, ska bli jävligt skönt med semester.
Jaa, vad ska jag mer säga x) haha, hmm..
Jag skulle egentligen träffa jillen på arlanda, men vi hann inte det :-( Fast, vi var där samtidigt iaf^^ hehe.
Nu är jillen i grekland och har det bra antar jag =) Jag ska ju dit på tisdag, HÄRLIGT!
Jag längtar så jävla mkt aså, det blir första gången jag åker utomlans.
Undrar lite vad alla gör hemma i boden.. tror att stina just kommit hem från hennes stuga.
Sen är lina i hennes stuga, btw, jag har bestämt att jag ska dit minst två gånger denna sommar.
Haha, måste få följa med till våffelön och äta grillade våfflor! Ni kan inte förstå hur gott det är :p
Hmmm, jaa, jag har nog inte så mkt mer att säga.. ville bara säga att jag lever! Ska ut med syrran nue.
Skriver kanske imårn :-)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0