fredag kväll!

tjeeena! Fan va kul kväll, jävligt mysigt! =) Var med tjejorna och grilla mat, tälta och åkte båt.
Vi gjorde mat, det blev kykling och potatis med pepparsås, haha det var jävligt gött!
Efter det gick vi ner på piren och satte upp tältet, fan va grymma vi var på att he upp det (y)
Sen gjorde vi upp en eld och satt och snacka osv i nåra timmar ;b
Dåå efter vi sncakat blev det lite tört så vi tog båten och rodde ut på sjön.
Jag hatar dock att åka båt, men jaa, det var väl kul. Fick testa roooo, bäst jag var :D
Fan vad godis och shit jag tryckte i mig aså, fick nästan ont i magen ;s x)
Drack säkert två liter dricka åxå, så fick springa upp på toa typ 700 gånger.
Vi snackade lite om bandet, hur vi skulle fortsätta osv. Vi kom fram till att slita hårt i höst så vi kommer framåt!
När klockan var närmare 2 gick vi in i tältet och spela gitarr.
Jag och jill var svin pigga, men alla andra somna typ dirr, vid 2 typ :p
Vi satt uppe och lyssna på musik och sprang upp på toa osv.. Men till slut decka vi åxå ;p
Har inte sovit så jävla bra dock, har vakna typ 6 gånger, men jaa, sov iaf till halv elva.
Sen packade vi ihop tältet och drog hem.
Nu har jag duscha, fyfan så skönt, kände mig inte så ren osv, typ drogat myggspray och sånt.
Haha, jaa, jag slänger in lite bilder från går dagen osv :)
Ha det bra!


jag, david, jill, lina, signe och stina :) ni betyder! <3


signe har fått upp storbracka tältet ;b haha


man kan dricka och ha kul utan alkohol! =)


solnedgången på piren måste vara den
finaste som finns!


stina o signe i tältet :D


liiiina :D


tja! ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0