onsdag

tjoo^^ faaaan vad tiden går sakta.. Allt är såå boring! Kan det inte bara bli fredag så jag får ta det lugnt o sova!? :D
Ska ju snart till grekland faan, gud så härligt! Sen stockholm åxå, SHOPPING!!!
Idag har jag knappt gjort nåå på skolan, spelat brännboll och städat mitt skåp :p Kul va?
Efter maten for jag, stina och jilll och sola lite:) skönt som fan.
Sen drog jag hem o duscha, eller alla tre for hem till var och en o duscha, sen kom jill o stina till mig^^
Vi såg gamla filmer från 6:an osv :D hahahahaha fan va kul det var.
Sen såg vi från en gammal spelning.. fyfan va vi söög! haha xD
Aja, man märker att man utvecklas iaf.
Efter film tittandet drog vi ut på hojjen o cykla omkring i björnsss ;b kul kväll ha-ha
Nu ska jag typ göra mig mackor elr nått^^ haha
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0