onsdag

tjoooo! Jag blev väckt av min älskade rasmus klockan kvart i 8 idag :-) haha, han skulle komma tidigt idag, så var tvungen att gå och öppna åt han. Haha, sen somnade vi om till halv 1 x) Efter det gick vi upp och åt lite frulle, sen tog vi en bastu:)
Jävligt mysigt må jag säga ;-) Sen drog vi på ica med lina och köpte kladdkaka och annat gött. Rasmus köpte åxå en film, den var så jävla bra och sorglig ;( Så vi såg filmen, den var typ 3 tim -.- haha men sen tog vi oss ut till skolgården och träffa jillenpillen, skulle säga hejdå till sötungen!!!! :( haha, fyfan så jävla mkt mygg det är btw ;s
Vid halv 9 åkte rasmus hem, så då fick jag säga hejdå till honom åxåå =/ usch, kommer sakna honom jätte mkt :(
Sen kom signe och titta förbi så jag lina och signe satt och små prata lite. Då kom jag och lina på idén att vi skulle dra och käka på frasses x) hahaha, fyfan vad tjock vi är :O Hahaha, iaf så var det fett jävla gött!!!!
Imårn drar jag, =) fyfan vad chillll!
Kanske inte skriver på ett tag dåå, får se hur det blir :) skriver när jag kommer hem!!
Ha det bra!
Slänger in nån bild från kvällen x) haha


jag tkr om mat :D


signe och hennes leksak, (våran nya maskottttt) roger life sentence ;b


lina och signe trycker i sig fetttt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0