onsdag

hejhej =) Imorse höll jag på att döö aså, shit, fan så jobbigt det va att stiga upp ;s
Aja jag pallade mig till skolan, rätt så lugnt dag^^
Slutade tvåå idag åxåå, fett chill.. Så då for jag o jill hem och fixa lite inför spelningen.
Vid halv 6 packade vi in sakerna i bilen och drog till luleå =) Spelning på farfars gårdfest.
Jävligt chill spelning, alla bara slappna av och chillade.. liksom det var bara äldre såå det fick bli att spela lite blandade godingar ;b hahah, typ elvis, pround mary osv^^ hhahah.
Som sagt jävligt nice spelning!
Nu sitter jag här och lyssnar på fett grym musik, dead by april^^ typ nööter dom :b
haha aja, slänger in nåra bilder från kvällen :-)
Ha det bra!



bilen^^


en glad jill ;-)


folket ^^


cp barn :-) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0