tisdag

tjabba!
Vaknade av väckarklockan 10.00, kändes som om klockan typ var 06.00^^ Usch vad jobbigt det var att stiga upp -.-
Idag har jag iaf städat lite, sen tog jag med syrran till stan. Köpte en klänning som jag tänkte ha när jag far till grekland.
Sen drog jag, jill och moa till frasses :-) FYFAN VA GÖTT!
Nu sitter jag här och lyssnar på när lina och daniel sänder radio, haha =) Fan va muppigt! hahah
Just nu spelar dom ''jag går och fiskar'' elr va fan den heter, iaf GyllendeTider :) hehe
Ikväll ska jag dra till rasmus och mysa lite :-) Roligt.
Nu tänkte jag ta en snabb dusch^^
Slänger in en bild på klänningen :)
Ha det bra!


man kanske inte ser hur den ser ut så bra men den är svart, enkel sommar klänning:)

Kommentarer
Postat av: anders karlsson

hej, jag är en kille på 19 år i luleå som råka checka in din blogg, tyckte klänningen såg jättefin ut, skulle gärna vilja träffa dig.

du kan ringa mig på detta nummer: 0738765434

kramhej!

2009-06-17 @ 00:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0