Då var vardagen här igen..

..måndag, härligt, första dagen på veckan och det känns förjävligt jobbigt.
Har bara haft bajs lektioner, data, nk, och nutidakonst.
Har sagt bort tyskan nu och det känns jävligt skönt, eftersom att jag vägrar börja och sluta hundra år efter alla andra. Plus att jag väljer hellre nå roligare ämnen ist för tyska.
Maten idag var ju inte heller världens godaste, fiskbullar eller raggmunkar -.- muuuummmsss..

Ne nu ska jag sluta vara så negativ.
Jag har inte skrivit på ett rejält långt tag, men jag är så trött så jag orkar inte.
Förra veckan sjöng vi ju mest gospel och det gick ju bra, vi avslutade veckan med gospelkonsert.
Sen for vi direkt vidare och spela på bränna, det gick bra och det uppskattades! :)
I lördags hade vi spelning på uh också, det funkade väl.. inte världens bästa ljud men bra arrangerat iaf!
Hahahah, signe tappade ju trumpinnen, haha, livsfarligt.
Den for typ över hela scenen, tänk om ngn hade fått den i huvet? :s
Efter spelningen drog vi till lina och såg lite film, umgicks med en massa folk.
Rasmus och jag gick väl hem till mig vid 12 tiden och pratade, myste och sov haha!

Det blir lite drygt att rasmus bor i kalix, eftersom vi bara kan ses på helgen.
Den här helgen hann vi inte ses så mkt, men hoppas på nästa helg.
Man får verkligen passa på att umgås när han väl är hemma.
Sen måste jag ju ta och fara till kalix och kolla på hans nya lägenhet..
Men man måste ju ha tid med det också..

Ikväll ska vi ha bandmöte, dra igenom lite regler och fylla i lite papper och annat.
Det kan verkligen behövas.
Sen blir det väl att titta på fångarna på fortet osv.. inte så mkt med andra ord.
Ska nog satsa på att lägga mig tidigt så jag inte är helt död imårn.
Alla har ju typ sovmorgon förrutom vi som är i grupp 1 gemu...
Men sånt får man räkna med.

Nu ska jag städa lite, äta middag osv...
Pussbyye!




the sounds - hit me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0