Dop + Spelning på bröllop!

Idag måste det ha varit sommarens varmaste dag ;O
Vi kunde inte åka till alder idag eftersom vi skulle på dopet så det blev att sola hemma..
Fan vad varmt det var aså. Fick ta trädgårdsslangen och spola av mig då och då.
Men skönt med värme!

Klockan halv fyra for vi till Hanna för att hennes lillebror skulle döpas!
Adam är så söt! :)
Iaf så var det trevligt där och klockan 19.00 åkte jag till nordpolens restaurang för att spela lite musik.
Det gick super bra och det uppskattades verkligen!
Brudparet var jätte trevliga och fina, hon (linda) hade en jätte vacker klänning! :)
Det blev nästan lite jobbigt att hålla tillbaka tårarna när vi spelade ''when you say nothing at all'' och brudparet dansade och såg jätte kära och lyckliga ut :) Jätte fint var det.
Det är lite häftigt att få vara med och skapa minnen för ngn, menar, dom kommer ju komma ihåg den här dagen i hela deras liv!

Efter spelningen så åkte jag tillbaka till Hanna!
Vi såg film och chilla på.
Vi åkte hem vid tolv tiden.

Egenliten skulle jag åka till alder för att umgås med mina vänner men nej, det fick jag inte -.-
Dom orkade inte skjutsa mig dit så fick åka hem istället.
Nog för att jag är super trött, men fan, hade velat hänga med dom.
Det är ju fan sommar..... Snart är sommaren ju slut så det gäller att passa på.

Imårn hoppas jag på bra väder så man kan dra till alder och sola!
Annars så ska jag till rasmus imårn kväll och sova över dära, det ska bli super kul att få träffa honom.
Saknar gubben min!
Till helgen ska jag följa med rasmus och hans föräldrar på rasmus kusins bröllop, det ska också bli kul!
Får se om jag hittar ngn klänning nu när jag ska till stockholm!
Drar dit på tisdag, det ska bli förbannat kul! Längtar som fan! :)

Aja, nu ska jag se lite one tree hill, är as trött så kanske somnar haha.
Slänger ut lite bilder också från dagen!
Puss!


 

 
Har ändå bättrat på randen ganska ordentligt! ;b


 





















 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0