förlåt...

..för dåligt uppdatering denna vecka.
Har varit med Rasmus måndag-tisdag, så brukar inte sitta så mkt vid datorn då.
Elr jo, men inte skriva blogg, inte så kul för honom om jag sitter och nördar blogg när jag är med han hah.

I tisdags så var jag, rasmus, jill och david och spelade bilbingo i skogså.
Det blev ingen vinst, tyvärr. Har bara varít på bilbingo en gång förr och då vann vi inte heller.
Men det var ändå mysigt.

Igår var jag på ikea med familjen, mormor, danne och linda :)
Vi var där vid elva, kom hem halv åtta -.- Var helt slut.
Köpte:
- En garderob
- Förvarings lådor
- En hylla
- Ny lampa
- Lite annat smått&gott.

Sen repade vi när vi kom hem, sen sov jillen hos mig.
Vi har ju spelning på lördag, vi var tvungen att spela i en timma så det är inte så lätt att få ihop ngt bra.
Men hoppas dom blir nöjda iallafall!

Nu ska jag fika lite, sen träna på låtar, kan dom inte än såå..
Sen tror jag faktiskt att jag ska se lite one tree hill.
Har ett sånt jävla pms humör just nu så jag skulle kunna skjuta ngn.
Förlåt alla som jag umgåts med ikväll att jag varit en surfitta men det är inte med mening hah:b

Här kommer lite bilder från veckan.

 














Me loves you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0