Galet busig kväll..

..med Lina, Jill och Stina!
Hahaha, jag känner mig typ som 11 år igen, men det är alltid kul att få känna så ibland..
Känna att man för en gångs skull har någon fantasi och vill göra lite roliga saker.

Idag har jag varit på alder och stekt med Lina, Jill, Signe, Lisa och Stina.
Sen kom Stina nilsson, Jossan och Evelina också.
Vi har mest spelat volleyboll måste jag säga, blev inte så mkt solande..
Men det hoppas jag på att få ta igen imårn! :)

Efter middagen blev det ett 2 timmars rep med bandet.
Som sagt har vi spelning imårn på ett bröllop.
Vi har också varit och ställt upp alla grejer där borta och soundcheckat också.
Allt funkar bra och jag tror det kommer bli en kul spelning även fast låtarna typ suger haha:)

När vi kom hem igen så tog vi fram gamla plånboken för att köra det gamla, hedliga ''plånbokstricket''.
Jag och jil tog plats i bagaget i bilen och satt med snöret redo för att lura lite folk.
Stina och Lina satt i baksätet och filma..
Dock var det bara två stycken som stannade för att ta upp plånboken.
Haha, snacka om att dom blev blåsta!
Sen när vi blev less på det så klädde vi ut Jill och Stina till ''monster'' med mask och gav oss ut i björns och skulle skrämma folk hahha;D
Dock så blev det inte så lyckat med folk som gick förbi då heller så vi lessna på det efter nån timma också.

Då bestämde vi oss för att gå hem till lina och spela lite sällskapsspel när vi ändå höll på.
Det blev Barn Geni och Yatzy.
Enligt dom som gjort spelet ''barn geni'' så är frågorna lagda på en nivå från 7-12 år..
Jag kunde knappt hälften av alla jävla frågor!
Fast det är ju mkt från fråga till fråga, en del är ju svin lätta men dom flesta tex, ''världen förr'' katerogin är ju mest om historia osv, och det kan jag verkligen INTE! Typ om massa kungar osv... -.-

Aja, kvällen har iaf varit jätte kul och man har verkligen fått skratta en del hehe.
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen blir det lite one tree hill tittande!
Pussbye!






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0