Måndag

Vakna upp oss älsklingen idag, mysigt!
Dock har jag inte sovit så mkt för att det har varit så förbannat varmt i hans rum.
Iaf, mamma kom och hämta mig kvart i tolv och sen for vi in till stan för att träffa jill, lina och signe!
Jag och jill skulle hämta ut våran sommarjobbs lön (y)
Härligt att vara lite rik igen, fast, dom pengarna lär ju ryka under stockholms resan ganska snabbt :b
Lite tråkigt men man måste ju shoppa kläder inför hösten osv.
Har faktiskt köpt två ringar, en jacka på rea för 100kr och en klänning till mamma idag :b
Dock kostade allt bara 200kr hhah!
Hoppas det är mkt rea i sthlm så man kan fynda lite billiga grejor!
3000kr räcker ju inte så jätte långt egentligen ;s Varför ska allt kosta så förbannat mkt?!

Ikväll ska jag färga håret på jillen och sen umgås med Lina, Stina, Signe, Stina och jill såklart;)
Vi ska väl planera lite grann inför imårn osv.
Det kommer nog bli as kul, taggar som fan! :)
Sen måste jag ju packa, fast ska bara ha med mig ett ombyte eftersom vi bara blir en natt.

Nu ska jag käka lite mat och sen kommer nog Jillen!
Pussbye!


Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0