fredag/lördag

Igår träffade jag rasmus efter skolan och var med honom tills typ 18.00.
Sen kom hanna stubé till mig, vi satt och snacka osv, sen kom lina:)
19.58 tog vi bussen till stan för att träffa jillie (födelsedagsbarnet), vi skulle köpa en massa godis!
Efter det gick vi hem till jillen och snacka, spela gitarr och sjöng.
Vi testade massa låtar, trestämmigt hahah dedu;) Det var jag, jill, lina, hanna och julia!
Lite senare kom david också.
Vid halv 2 typ åkte lina och david hem och då fortsatte jag och jill snacka osv till 2-halv3 ´kanske.
Då somna vi, hahah;D

Imorse vakna vi vid 10.45 typ, då satte vi på tvn och chilla och slöa i nåra timmar.
Efter det kom julia in och fråga om vi ville följa henne och träna.
Självklart ville vi det, så vi åkte med henne till Winternet.
Vi tränade typ i 1 timma, kändes skönt! Men jag har så förbannat jävla mkt träningsvärk i vaderna...
Jag börjar fan nästan gråta när jag går, har aldrig varit med om något liknande.

Nu ska jag snart äta middag osv, sen blir det att åka till rasmus.
Ska bli mysigt som fan, vi ska nog se melodifestivalen och mysa på ikväll.
Ska sova dära också, sen får vi se vad som händer imårn osv.

Aja, nu ska jag ta en dusch:)
Ha det bra!

 
Jillen står redan och spänner sig framför spegeln;)
 
Jillllll                                             Fan så jävla ont dedär gjorde ;


Bra låt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VIKKEN "BIFF"

2010-02-07 @ 01:44:06
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/
Postat av: Hanna

<3

2010-02-07 @ 15:31:34
URL: http://hhannastube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0