fredag/lördag/söndag

Då var helgen slut ocksåå.. Men det har varit en trevlig och mysig helg iaf:)
I fredags så var jag ju med rasmus och sov över dära, det var mys!
Vi typ åt godis, basta, såg tv och var lite sociala med hans föräldrar.
Haha, vi somnade typ klockan elva, fan vad skönt att somna tidigt!

På lördag väckte rasmus mig klockan tio typ.. Vi låg kvar i sängen ganska länge och myste på.
Efter ett tag så gick vi upp och käka frulle osv.
Pappa hämtade mig klockan ett typ och då får vi och hämta upp jillen.
Sen for vi med linas mamma och pappa på stan för att köpa lite middag till bandkvällen.
Det fick bli tacotallrik, absolut det rätta valet!
Vi handlade mat för typ 500kr hahah, är man tjock så är man ;)

Vi börja laga mat vid halv sju och sen såg vi melodifestivalen.
Fyfan vilka kassa låtar, dra åt helvette!
Den bästa låten kom bara till andra chansen.. Men tur det iaf!
Signe hade typ migrän hela kvällen så hon låg mest och vila och sov.. :(
Efter melodifestivalen så bastade vi och sen blev det att lägga sig och snacka/sova.

Idag har vi repat hela dagen, sen hade vi soundcheck på hildurs inför morgondagen.
Ljudet är väl okey, hoppas det blir en bra spelning imårn!
Nu ska jag plugga, duscha, se one tree hill och sova!

Ha det bra!

 

 

 

 

 


frukost (y)


 

 


 
Crucified barbara som var med i melodifestivalen=)

Kommentarer
Postat av: Linaaaaaaaaaaa

love u babe<3333333333333



/lina om de nu inte syns när man skriver namnet haha

2010-02-24 @ 15:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0