lördag/söndag

Igår kväll var jag hos stina på födelsedagsfest!
Det var as mysigt.. Vi lagade mat, såg melodifestivalen, färgade hår på mig och jill, såg disney filmer osv.
Jätte kul att vara med tjejorna!
Hahahahah, vi hade köpt ett iller skinn typ på marknaden åt henne, fan vad jag garva när hon öppnade det! hahahhahahah, så jävla bra!
Alla sov över där förutom evelina som skulle upp och tävla dagen efter.
Vi vart klara med mitt och jills hår typ kvart över 1 på natten så efter det var det bara att bädda och ligga.
Fan vad länge det tog att fixa mitt och jills hår.. Vi körde med hetta och mitt hår typ 3 timmar att göra.

Idag vaknade vi typ klockan tio och då gick stina och stina upp och gjorde frukost åt oss alla.
Det var verkligen svin gött!
Klockan halv ett typ åkte jag hem och trodde att jag skulle få vara med rasmus.. men ne.
Fick inte träffa honom den här helgen, vilket suger jävla röv!
Fyfan vad jag hatar att han ska gå skola borta i jävla helvete! Distance sucks.
Så jag har bara varit hemma hela jävla fucking dagen och inte gjort ett skit.
Ska inte göra ngt i kväll heller för jag har ingen skjuts nånstans.

Imårn blir det iaf luleå för att shoppa lite kläder till stockholms resan;)
Det blir nice iaf!

Slänger ut lite bilder från helgen.
Ha det bra!

 

 

 





 

 


Där sov vi alla grisar, jag, jill, lina, stina, jossan, hanna, och stina=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0