lördag/söndag

Igår kväll spenderades kvällen med rasmus lindberg:)
När jag kom dit vid kvart i sju satt dom vid middags bordet och hade nyss ätit klart.
Då satt vi och prata lite i nån timma och sen blev det att kolla på melodifestivalen.
Absolut inga bra låtar, vad händer med musik världen?!
Linda pritchard var bäst och hon gick fan inte ens vidare, fyfan vad dåligt.
Hennes låt hade funkar svin bra i eurovision, men som vanligt så röstar sverige som rövhål.
Typ gamla kärringar som röstar som dom alltid gjort i hundra år -.- VÅGA TESTA NGT NYTT!


Svin bra röst också.. Tyckte jag kände igen henne, hon var ju fan med i idol ;O

Jag kom hem från rasmus typ vid 13.00 tiden och då gick jag över till lina.
Btw, så är jag halvt handikappad, kan knappt gå, har så jävla ont i vaderna!
För stund sen kom jag och lina på att vi ville åka ut och åka lite skoter en sväng.
Så det gjorde vi, haha vi var ganska bara ute i typ 25min.
Nu ska jag ta en varm skön bastuuuu!
Det blir lite rep ikväll också, jävligt kul!!!!!! =)


FYFAN VILKEN RÖST HON HAR!!! så jävla bra!

 
Sööööt lina bredvid skandicen ;) <33

Kanske skriver mera senare,
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0