måndag

Jahapp, måndag igen.. Inte så roligt att kliva upp i morse, nej fyfan.
När jag kom till skolan hade vi svenska, lunch, tyska, och so.
Vi slutade typ klockan 13.00, men jag skulle vänta på jillen så jag satt kvar till 14.00 med stina vikström och hannes olander. Vi gjorde ett litet korsord om andra världskriget, fast haha vi snacka mest:)
Sen så skulle hannes och käka på daggan innan han skulle på träning, så jag och jill följde med honom och käka en daggan-macka =) Fan så gött det var! Trevligt också!
Efter det gick vi till jillens mamma, haha, vi knäppte massa fuuula bilder! gaaaah, så otroligt fula dom var! ;O
Gå in och kolla in dom: http://jillholmgren.blogg.se/

Vid 16.00 tiden kom pappa och hämta oss och då drog vi till mig.
Vi satt och kolla lite youtube klipp på datorn och sen fick vi sån lust att börja skriva på en låt.
Så det gjorde vi, det blev faktiskt jävligt bra! As grymmmmma stämmor! (H)
Sen kom stina och lukas, stina kom med en filmkamera så vi titta på gamla saker från 6an.
Haha, tex när vi skulle göra en film i skolan när vi gick på björns, fyfan vad fuuuula vi var!!
Jag garvar ihjäl mig!!!!

Nu sitter jag och lyssnar på awsome musik, ska snart duscha och sen blir det sängen!
Tror det blir att se one tree hill, kanske snacka lite tele också, vem vet?! ;)
Aja, godnatt ha det bra!


jill holmgren på daggan;)


Två st otroligt bra live framträdanden! Three days grace - riot, jävligt snyggt trumgrejs i början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0