onsdag

Sovmorgon idag, men jag vaknade av mig själv 06.20 och trodde jag hade försovit mig hahah;b
Sen somna jag om till typ 07.45, så det var skönt.
När jag skulle se på vakna med the voice så funkade inte jävla 5an!! Fan vad sur jag blev.
Då kollade jag på ''vinterspelen i åre'' som pappa spelat in åt mig, fan vad jag garva åt det!
När jag väl tagit mig till skolan så hade vi engelska, tyska, lunch, so, no och idrott.
Vi hade dans på idrotten idag och det var väl ganska kul, fick dansa vals med hannes (y)

När jag stod och vänta på bussen på åhléns, så kom mamma och hämta upp mig ist för att åka och handla ngt till noel som fyller 2 år nu i februari:)
Hade så jävla ont i fötterna när vi stod i kön, höll på att sätta mig ner och vägra gå nå mer.
Har gått i högklackat hela dagen och tillslut gör det ont :p

Ikväll ska jag repa med mitt kära band, kommer nog bli awsome!
Vi får jobba på våra nya låtar som kan bli riktigt, riktigt bra:)
Hoppas vi får spela in lite i studio snart.. Vi har ju ganska mkt för oss just nu så det får bli senare.

nu ska jag på ica och köpa chips till pappa =)
Ha det bra!

 
Jag och samuel på tyskan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0