onsdag

Redan onsdag idag... veckorna går snabbt som fan måste jag säga.
Hade sovmorgon idag så jag vakna typ 08.00, skönt som fan att få sova ut lite grann.
Idag hade vi engelska, tyska, lunch, so, no och idrott. Ganska dryg dag ;s

Efter skolan följde jill mig hem för att käka lite middag och sen repa.
Vi började på en ny låt idag, svin bra, cool text och bra melodi. Tror den kommer heta ''Mr lover''.
Vi repade i typ 2timmar sen så förhörde jillen mig på so:n.
Har so prov imårn, aså jag har inte pluggat ngt, men jag kan typ allt iallafall.
Ska läsa igenom allt nåra gånger till och sen så får det gå som det vill.
Kände verkligen inte för att plugga i veckan, hade ingen som helst driv kraft till det.

Orkar inte skriva så mkt mera,
ska iaf plugga lite mera nu och sen blir det väl sängen och lite one tree hill♥
Godnatt, ha det bra!



three days grace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0