tisdag

Nationella prov idag... Fattade inte så mkt, var jävligt onödiga frågor.
Efter vi haft det hade vi no, lunch, matte och tema.
Sen for jag hem med samuel till mig och börja laga lite mat:)
Det blev grillkorv och pommes! Faktiskt så blev det gott.

Sen efter ett tag kom stina också, då gjorde vi en liten ''bärsmörja'' haha, låter kanske inte så gott.
Men vi tog typ hallon och andra bär och sen värmde vi det i mikron och sen tog vi lite grädde också.
Det var gött!
Sen satte vi oss i källaren och såg på massa gamla filmer..
Aså, fan vad man skrattar aså, fyfan vad roligt det är att titta på!!
Vi titta på en gammal spelning från 6an, fyfan jag sjöng som en bebiiiiiiiii, Usch.

Dom gick hem för typ 10min sen och nu sitter jag här och skriver lite grann.
Ska ta en dusch och sen blir det one tree hill!
Vi har dans imårn, kul! Hannes har lovat att dansa med mig =)

Aja, ha det bra!

 
musik rummet på rasten och skapa musik x)


Hhaaha ser ut som en nyvaken kock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0