tisdag

Idag ville jag verkligen inte gå upp ur sängen.. det var så fruktansvärt trögt.
Men jag pallade mig upp, satte på kanal5 och vakna med the voice och gjorde mig en ordentlig frulle.
Sen gick jag till bussen i snöstorm -.- Var kallt som fan!
Idag hade vi hk på morgonen, det var faktiskt jävligt roligt! =)
Vi fick välja på att göra massa olika fisk och potatis rätter och jag och stina valde lax med frasigt täcke och potatis gratäng, blev så jävla otroligt gött! =) Vi är bäst på hk!
Sen hade vi no, lunch, matte och sen slutade vi :)
Haha, då gick jag, stina, hannes, pontus, alex och kemi på opalen och köpte lite fika :)

När jag kom hem så var det tänkt så att jag skulle plugga, meeeen.
Jag hamnade framför tvn.... -.- Men jag läste iallafall igenom allt två gånger.
Vid 17.00 tiden åkte vi till farmor för att ära palt! Fan så gott det var. Åt nog lite för mkt som vanligt.
Kom precis hem nu, så nu tänkte jag spela lite gitarr, fast skulle behöva plugga ;s ........

btw, så var ju ju md i nsd idag... gräslig bild men annars var det väl bra=)
http://nsd.se/noje/artikel.aspx?ArticleId=5154320

Nee, nu ska jag fan spela gitarr, musik är viktigt också! =)
Ha det bra! ♥

 


MUMS!


lite one tree hill låtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0