torsdag

Hade nationella idag, svenska uppsatts i nästan 3 tim.
Det gick väl bra, jag skrev om min musik och att allt faktiskt är möjligt!
Efter det åt vi lite lunch och sen blev det att åka hem.
Vi fick sluta så det var jätte skönt!
När jag kom hem satte jag mig bara vid datorn osv, chillade och väntade på jillen.

Hon kom vid halv fyra och då satt vi och plocka ut låtar till radion.
Vi hade 90tals tema idag, typ låtar man lyssnade på när man var liten=)
Jätte kul iallafall.
Sen fyllde ju bosse år i går så vi gick och köpte ett pack mumsmums och gav honom ett kort..
Vi kom sjungandes ''jag må han leva'' in i studion idag hahah!

Imårn blir det att gå till skolan och sen efter skolan köpa present till jillenpillen.
På kvällen blir det att spela in en ''skräckfilm'' hahah, fan vad kul det kommer att bli.
Fast vi kommer typ skita på oss, typ skrämma upp oss själva hah.

Annars i helgen har jag tänkt att fara till jill på lördag och fira henne och sen vara med rasmus.
Det är ju alla hjärtansdag på söndag så det blir väl att vara med honom då.
Vi hade tänk baka ngt och mysa på tror jag.


Nu ska jag ta en varm skön dusch och sen blir det sängen och one tree hill tittande!
Fan så skönt med fredag imårn!
Aja, godnatt ha det bra!

 
Lina och Bosse.



Play - famous!


Jag vill hjälpa någon som vaknar en dag och inte tycker att det är värt det längre.
Jag behöver inte bli känd eller få alla pengar i världen. Det handlar inte om det.
Det handlar om tjejen som har en hemsk dag, och hör din sång, och har hopp för fem minuter.
Det är som att, för fem minuter är världen inte så läskig för henne längre.
Det är tillräckligt. Det är mer än tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0