you can make my day shine

Söndagar... Varför finns dom ens?
Man sitter ändå bara hemma och funderar och tänker på att mellan himmel och jord.
Det är inge kul, för oftast tänker man ju inte på det positiva.
Men, har bara suttit inne vid tvn och tittat på one tree hill hela dagen lång..
Visst det är kul, men det är så förbannat segt.

 


Saknaden finns alltid kvar och den är nu större än nånsin.
Jag är bara så less på att hela tiden få anpassa sig, inte kunna ses när fan man vill.
Det tar på hjärtat, känslor och hjärnan.. Man tänker alldeles för mkt.
Jag saknar förr, när man bara kunde ses varje dag.. önskar jag kunde ha så igen.
Men vi klarar allt tsm, alltid du och jag babe! ;-**

Kommentarer
Postat av: Stina Wikström

Håller med, söndagar suger! :( puss gummsis <3

2010-03-01 @ 11:55:38
URL: http://stinawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0