you're my everything

Detta inlägg kommer handla om Jill Holmgren, hon är den finaste människan jag känner!
Hon gör en alltid glad och strålar en sån otrolig glädje omkring sig.
Det finns så många roliga stunder tillsammans, skulle inte kunna välja ut en speciell..
För all tid med dig är speciell.
Vi har gått igenom mycket, glada stunder, ledsna stunder.. Vi känner varann utantill.
Vi har gjort så mkt, vi har känns varandra länge, så vi har ju hunnit med en del saker.
Alla våra bråk slutar med ett as garv, det år så vi är helt enkelt.
Hoppas vi håller ihop föralltid, eller ja, jag vet att vi kommer det.
Vi tycker nästan alltid likadant, vi tänker likadant, vi har samma humor, vi är speciella.
Jag kan egentligen inte beskriva hur mkt jag tkr om dig, men du är min bästa vän!
Jag älskar dig otroligt mycket gumman! ♥




Hahah, fjällen 2010 jill.. Det kommer blir awsome! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullisar

2010-02-10 @ 22:29:24
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/
Postat av: Gråtande Jill

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag håller med dig helt! Vi ska alltid hålla ihop, för du och jag är menade att vara med varandra. Utan dig finns inte jag! Du är min styrka, du och jag är speciella ;)

Jag älskar dig otroligt mycket! <3



Och fjällen i år kommer slå alla andra år! Längtar så jävla mycket!

Du är min bara min lilla snuttebulla! <3



Du ska alltid få mig att gråta din lilla QAKIIII ;) hahahah! <3

2010-02-11 @ 21:24:44
URL: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0