uppdatering!

Har inte skrivit på ett tag, men tänkte ta en liten kort uppdatering.

Torsdag - Var på pdol med Jill ''coolingen'' Holmgren. Såg dead by april, dom var awsome!
Det var så jävla grymt att stå där i publiken och lyssna på absolut tung hårdrock.
Fyfan vilken känsla, det var så jävla härligt, älskar live musik!

Fredag - Var på alder med mamma och pappa, sen var jag med lina och rasmus och tog det lugnt.
Åt popcorn, jordgubbar med grädde och satt ute på altan och snacka, det var trevligt.

Lördag(idag) - Sovit till halv tolv, sen stor städat hela mitt rum. Snyggt resultat!
Sen hade vi middagsgärster. Farmor, tomas, Danne, Linda, Pappas mormor och farmor :)
As god middag måste jag säga, mamma och pappa testade nån ny maträtt, svin gott!
Sen gick vi ut och körde luftgevärs tävling i 3timmar. Första gången jag testa på det faktiskt.
Pricka mitt i prick 3ggr och sen när vi börja köra lite mer seriösare så tävla jag, pappa och Danne med att skjuta ner kottar och ölburkar från 10meters avstånd, jag ägde nästan ut Danne och pappa och dom tävlar fan i Skeet, alltså skjuta ner lerduvor.
Hahah, mkt trevligt var det iaf.. Är typ fast i det nu så ska iväg och köpa mer skott elr vad man ska kalla det och sen mer tavlor, ska äga ut rasmus nån dag haha ;D

Nu ska jag snart gå och lägga mig, blir nog kanske lite one tree hill också! :)
Godnatt puss!




När vi cykla till jillens stuga, paus i inbyn! :)





over the rainbow, as bra!


 




Dead by april!


 


Mamma :b



Linda :)



Haha, jag ser ju så jävla cool ut.. verkligen! :)

Kommentarer
Postat av: Sigge Pigge

HAHAHAHAHA söt bild längst ner, haha Gangster emma i farten ;)



Puss saknar dig snygging <3

2010-08-01 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0