avslutning på radio!

Ikväll tycker jag att ni ska lyssna på 98,2 eftersom det är sommar avslutning.. iaf för oss.
Jag och jill ska ju sommarjobba i tre veckor så då blir det turistradio.
Men vi ska ha det mysigt och äta lite go' fika osv:)

Jag och min kära syster har bakat lite choklad muffins.. awsome! :)
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med max-mat!
Gode gott! ;b
Ännu mer fett... måste typ träna lite styrke ikväll!

Efter maten så ska jag, stina och jill fara och sola..
Och sen efter radion så blir det rep inför söndag, vi ska spela på nationaldagen i stan.
Haha, signe är ju gone så pappa hoppar in ist.
Det blir också lite barnvisor haha, eftersom det är ''barnens-dag'' typ eller nått.

I helgen blir det att umgås med rasmus och sen fira lina bäcklund som fyllt 17 år!
Trevligt! :)

Aja, nu blir det att smaka en muffins! *Fetto!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0