nu är jag less!

Vill inte vara förskyld! Fan vad less jag blir.
Har inte tid att vara sjuk och må dåligt. Har haft förbannat ont i halsen, öronen och huvet hela jävla dagen.
Nu vill jag inte ha det nå mera.. Måste ju jobba i veckan, har inte tid med detta!

Var hos rasmus igårkväll dåå.. Var väl kul.
Vi slöade på mest, såg 100avsnitt på how i met our mother.
Åt en massa godis och glass haha;b Ja, vi är tjocka jag vet (a)

Har nästan inte sovit nått alls inatt.
1. Rasmus tog all plats i sängen!
2. Har typ inte kunnat andas ngt.
3. Det har varit förbannat varmt i hans jävla rum!

Jag och mamma har suttit här i flera timmar och kollat resor.

Vi har fantiserat oss bort till värmen.. Fan vad sugen man är på att boka en resa.
Men det får bli nästa sommar..

Ikväll blir det att ta det lugnt eftersom jag vill bli frisk ngn gång.
Kanske se nån bild och kanske baka ngt gott (6)
Fan vad sugen jag blev helt plötsligt.. Fan att man inte hade nå bullar :(
Kan inte nån komma med en bullpåse till mig?!

Imårn blir det jobb igen.. Regnar det inte så ska vi till campingen och intervjua.
Annars blir det väl att sända radio från 15.00-18.00 som vanligt.
Tkr att sommarjobbet på radion är chill, så jobbigt är det inte.. hah.
Vill att det ska bli bra väder så man skulle kunna göra nå kul, typ fara och intervjua ute nånstans.
Tex alder eller ngt liknande.

Igår hade ju Kronprinsessan Victoria och nu mera Prins Daniel sitt bröllop.
Såg lite från när dom var i kyrkan och lite annat.
Jag tycker att hon hade en väldigt fin klänning!
Men det menar jag inte att jag hade valt den kanske... Men jag tkr den passa henne perfekt.
Jag brukar inte tycka att hon är så fin utseendemässigt men igår var han jätte vacker!
Tkr hon har ett jätte fint leende.
Alltså.. Många tycker att allt med det där bröllopet har varit en överdrift. Det tycker jag med.
Men samtidigt.. Hur ofta händer nått sånt egentligen?
Inte så ofta så jag tkr ändå inte att det är en sån stor grej att bry sig i.
Okey, i alla tidningar har det ju stått om dom jätte mkt, men dom är ju ändå kungarfamiljen.
Daniel ser dock ut som en mupp.. Han liknar han i reklamen om boxer, nivet han som är animerad..
Hahah, så när jag ser han så tänker jag bara på honom.. :b 
Aja, nu orkar jag inte skriva mer om dom.

Nu ska jag äte lite middag!
Puss. 







Kommentarer
Postat av: jill

0mg! inte kungafamiljen ;) hahah! klänningen var inge speciell? Vit... tråkig.. vanlig.. Men dock var hon vacker och man ser dock hur kär dom är i varann! så det var fint!:) JAG såg faktiskt vigseln ;) <3 PUSS

2010-06-21 @ 02:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0