radio absolut!

Jadå, har suttit och gjort i princip ingenting idag..
Jag och jill har ätit max, det var väl det enda positiva.
Elr, vi var och intervjua hannes också, han sög på att svara på frågor! Ne, skoja.
Han var duktig!

Imårn vet jag inte riktigt vad som händer..
Eller jo, vi ska sitta hos frisören jag och jill från klockan 07.45 och framåt!
Jillen ska ju skaffa sig en ny frisyr, lite kort :) Blir nog awsome.

Sen ska vi väl sända radio och efter det vet jag faktiskt inte.. :s
Vill inte vara kvar i sverige, vill fara ngnstans där det är varmt och soligt.
Är less på svensk jävla fitt sommar.. Typ frost nätter i juni?!
Ne, ska fan flytta härifrån -.-

Aja, ska ju upp rätt så tidigt imårn så ska väl gå och lägga mig.
Ska ta en dusch först så man inte kommer till frisören med äckligt hår..

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0