Typisk söndag!

Har haft en vanlig typisk söndag med städ och tv-tittande..
Inte så speciellt kul om ni frågar mig.
Rasmus och jag vaknade vid halv elva och låg och drog oss till nästan halv tolv.
Jag har känt mig riktigt förbannat lat idag ;s Det tog mig 3 timmar att slita mig från tvn till att börja städa.
Men nu är det äntligen gjort..

Ikväll blir det nog en film-kväll med den massa disney filmen :)
Igår såg jag, jill och rasmus djungelboken, haha riktigt kul! Det var länge sen man såg den.
Tror det blir lejonkungen och ringaren i notre dame ikväll, mysigt!
Den är svin bra!

Jag har sett disney filmer i hela mitt liv, jag har typ alla teckande disneyfilmer som gjorts..
Pocahontas är nog min favorit, har sett den sen jag var 3år gammal :) Alltid varit min favorit!
Måste nästan skriva ner mina topp 3 disney filmer:
- Pocahontas
- Ringaren i Notre dame, lejonkungen
- Törnrosa, Lilla sjöjugnfrun
Är lite svårt att inte stoppa delade platser eftersom alla filmer är bra haha :b

Aja, nu ska jag käka lite max.
Puss!

 

 



Disneymusik är det bästa aså! Iallafall dom gamla filmerna och deras musik.
Dagen musik till disney filmerna är mkt, mkt sämre..
Vilket är synd.. För musiken gör ju allt, typ hela känslan!
Jag kommer iaf aldrig växa ifrån tecknade disneyfilmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0