matteplugggg

Jag älskar matte!
Har nämligen matteprov imårn och det kommer nog inte gå så spec bra.
Får jag inte godkänt så är jag inte så säker på att jag kommer in på estet;s
Shit vad hemskt det kändes att säga sååå! ;s
Aja, jag får hoppas på att det inte är så svårt..

Imårn har våran klass vårshow, ska bli awsome!
Så det blir en lång dag.. Eurovision är det ju också imårn kväll så det ska bli kul att se.
Får dock se vem som vill se det med mig haha;D

Nu ska jag nog plugga lite meraa.. Det är väl bäst så.
Ha det bra!

Btw, har vi spelning på fredag i björknäs salen 18.00. kostar 40kr/ungdom.


Hon är så jävla vacker.. Bra låt också! Hoppas bara att det håller live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0