Snart kommer bilder från fjällen..

..när jag orkar haha;D
Har verkligen inte tid att sitta vid datan tyvärr. Eller iaf inte att skriva blogg.
Sover hellre än är uppe länge på kvällen och bloggar.
Har iallafall varit i fjällen med bertil förra veckan.
Så jag ska väl skriva ett inlägg om hur vi haft det och vad vi gjort osv.
Slänger ut lite bilder också:)

Går ju bara till imårn skolan denna vecka, otroligt skönt!
Imårn är det operation sandtag, vilket innebär att man ska jobba någonstans och få 100kr.
Jag tänker sova och få 100 kr (a)
Så vi ska inte vara på skolan förns klockan 12.30 och lämna pengarna.
Jillen ska nog slinga mitt hår ikväll eller imårn, har köpt färg idag:)

I helgen ska jag umgås med min kära pojkvän. 
Det ska bli super mysigt! 

Aja, nu ska jag träna lite styrke och sen bär det nog iväg till stina vikström!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0