söndag

Fick sova ut idag.. Skönt!
Gick upp vid tolv och sen kom lina vid ett :)
Då låg vi ute och sola ett tag, eftersom det var ganska varmt och sol på eftermiddagen.
Sen gick vi på ica och köpte lite palt, stekte det och det var as gott!
Klockan 15.00 åkte vi och kolla på min systers match, har aldrig varit och kollat på henne så det var kul att se.

Nu väntar jag på mat, det blir tacos! :)
Sen ska jag och lina ut till degerbäcken och hälsa på!
Tror vi ska basta lite och bara chilla ett tag! Trevligt.

Imårn är det skola igen.. Näst sista veckan :)
Vet inte vad som händer i veckan men ja, vi får se!
Repningar lär det ju bli.

Aja kanske skriver mera ikväll.
Ha det bra!


jag och sötnos!

Kommentarer
Postat av: Lina

love u =)<3

2010-05-31 @ 10:20:51
URL: http://www.Liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0