over and out!

Helt slut efter två dagar i studion..
Igår kväll kom jag hem 00.40 och i onsdags kom vi hem vid 23.45.
Det har varit två awsome dagar men mycket krävande.
Vi spelade in ''Boys'' och ''Mr. lover'', tror faktiskt att det kan bli väldigt bra.
Längtar tills jag får höra hur det blev. Omixat låter det ju alltid som det låter men mixat hoppas jag att det låter bra. Ska bli kul att få uppdatera myspace och annat lite grann, det var ju som sagt ett tag sen.

Ikväll blir det bara att ta det jävligt lugnt.
Måste skriva en engelska uppsatts, ''this is me'', men det tar nog inte allt för länge.
Sen måste jag träna på min gitarr läxa också, det är ju viktigt att det blir gjort.

Pussbyye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0