see these bones

Matte och nk plugg, jo jag är jätte taggad!
Typ dom ämnena som jag älskar mest av allt ;) Verkligen!
Måndag är det idag också, det hjälper ju att göra detta mer positivt!

Var och hälsa på sanden idag, det kändes typ konstigt.
Dom har ju gjort om i korridorerna osv, känns inte som samma skola.
Känner mig lite töntig men när jag träffa Lena (min gamla klassföreståndare) börja jag fet böla haha!
Är ju lite känslig av mig haha, men jaa.. Antar att jag saknar allt, liksom min gamla klass och allt.
Eftersom våran gamla klass inte håller så jätte bra kontakt med varann osv så känns det lite tråkigt.
Tycker alla nior från sanden borde samla ihop oss och göra ngt (liknande farmen kvällen), det var ju svin kul!

Aja, nu ska jag ta en dusch och sen plugga -.-
Hejs!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0