Samuel äter en marabou

Sitter på en engelska lektion och ska egentligen skriva en insändare om facebook. Men microsoft word har ju dampa ihop totalt så det går inte att skriva något. Jag orkar inte hålla på att gorma. slutar efter denna lektion men måste sitta kvar på skolan och göra ett jävla religions arbete. Fan så jobbigt. Det ska vara typ 2 sidor på en fråga och jag tycker att det är jävligt mycket. Har dock inte så jätte mycket kvar att skriva så det känns skönt iallafall. Ikväll kommer rasmus och vi ska frossa i godis och bara mysa på. Har haft godislöfte nu en månad men jag tjänar fan inget på det, jag har aldrig varit och letat så mycket i skafferiet som nu alltså. Men ikväll blir det en snickers och lite lösgodis. Plus att jag ska äta taccotallrik till middag, och det är så jävla gött! 

Nu ska vi gå och äte lite lunch. Hamburgare... Not so nice.
Byyyyyye!  

Kommentarer
Postat av: Samuel

Men erkänn att det var jävligt gott med choklad! De var de bästa ja ätit på ett år efter att inte ätit godis på en månad! :) bra jobbat till oss två tycker jag!

2011-04-08 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0