time is running out

Då var det söndag, snart måndag då. Jag är så förbannat jävla less på skolan så jag tror jag tar en pistol och skjuter mig i huvudet. I veckan väntar nk prov, matte prov plus alla vanliga läxor som man har varje vecka. Nu vill jag bara ha lov. Jag vill bara vara med rasmus och ta det lugnt och göra något kul. Jag vill åka till fjällen. Tur så är det bara 3 veckor kvar, 21 dagar. De ni! Endast 9 veckor kvar till turkland, 66 dagar. Fyfan vad härligt!

I helgen har jag bara tagit det lugnt och inte gjort allt för mycket. I fredags var jag med rasmus och tog det jävligt lugnt och myste på. I lördags var jag i luleå med mitt kära band och shoppa scenkläder. Jag köpte ett par svarta jeans, ett linne, en t-shirt, en topp och örhängen. Jag tror att min outfit kommer se bra ut. Hela bandet kommer se as snygga ut. Heta brudar på scen med andra ord. Håll tummarna för oss på lördag hörni, kom gärna till överkalix och var lite publikstöd till oss. Haha, om nån har vägarna förbi vill säga. Imorn ska jag beställa klipptid och jag hoppas verkligen att jag får en tid i veckan, hade velat vara nyklippt till på lördag.


Liknande denna frisyr hade jag tänkt mig. Jag tror det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0