Life starts now

Nu skriver jag detta inlägg till Jill holmgren. Hon tycker att jag är så seg på att skriva, vilket jag också är. Men nu är det såhär att jag har typ tusen saker att göra hela tiden så jag hinner tyvärr inte sitta på datorn och skriva blogg. Men jag ska försöka skärpa mig lite grann. Det är ju snart sommar och då kommer det bli lite roligare att skriva och lägga ut bilder. Man får lite mer insperation av att vara ute och göra massa saker hela tiden. Nu är det endast ungefär 3 veckor tills jag och snolle åker till fjällen och njuter av livet. Fyfan så jävla härligt det kommer att bli! Plus att det är snart bara 9 veckor kvar till vi åker till turkiet. JAG KAN INTE VARA LYCKLIGARE.

Ne nu måste jag skriva lite mera religion, uppsattsen ska vara klar imorn och jag har rätt så mycket kvar att skriva. Suck.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0