Full fart!

Kommer med bilder från gårdagen ikväll, eller i morgon.

Idag har jag varit med Moa och Pappa i strorheden och försökt få tag i en Ipad. Jag och Moa skulle köpa en att dela på. Men nej, den var slutsåld... I hela sverige. Typiskt.

När jag kom hem gick jag över till Lina för att umgås lite, även smida mer planer inför nyår. Längtar som fan, gud vad mysigt vi ska ha det. Älskar mina otroligt underbara vänner massor! Puss på er som känner er träffade! ♥

Ikväll väntar go' middag med familjen, i form utav älgstek med massa gott till. Ska nog även se Alvin & gänget 2 haha.
Skulle kanske umgås lite med bill & bull också. Ni kan väl höra av er om det blir nått, Stina & Jill? haha.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0