I want my baby back, baby back

Beställde ju mina klänningar från nelly i onsdags och jag hoppas verkligen att jag får dom snart. Undrar om jag ens passar i dom? Återstår att se. Har även beställt hem lite bilder som jag verkligen hoppas på att få nu denna vecka. Annars blir det inte bra detta alltså. (JULKLAPP)

I helgen har jag strosat omkring på stan och köpt lite julklappar, umgåts med vänner och rasmus, ätit en massa fika, varit lekledare, pluggat och nu snart ska jag åka till arenan för att kika på min systers innebandymatch med div 3.

Denna vecka hoppas jag att min julkänsla kommer tillbaka. Den har nämligen rymt... Kanske måste jag efterlysa den snart?
Med tanke på att det är adventskonsert i kyrkan, julfika och julfilm med vännerna och att klä julgranen med familjen kvar så borde den komma tillbaka i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0