Då var helgen över... redan!

Den här helgen har gått så förbannat snabbt, som alla helger och veckor gör nu för tiden.
Helgen är för kort. Jag tycker att fredag också borde vara en helgdag.
Det är faktiskt helt sjukt att man arbetar och går i skolan 5 dagar i veckan och är ledig 2.
Det borde vara mer balans så att man arbetar och går i skolan 4 dagar och man är ledig 3 dagar.
För man hinner inte vila och ta det lugnt, man hinner inte koppla bort skolan ur huvudet.. Man tänker bara på allt man har och göra på söndag kväll och hela veckan framåt. Ne, helgen borde vara 3 dagar!

Nog pratat om det..

I fredags var jag hos Rasmus i degerbäcken och myste. Vi laga middag, såg film och bara tog det lugnt med varandra. Känns som om jag knappt hinner träffa rasmus när han bara är hemma på helgerna. Dock så träffas vi ganska ofta nu för tiden, mer än förra året. Så det är jag tacksam för! Sen skjutsade han hem mig på skotern på lördag morgon. Så man hann vara ute med skotern lite ändå, dock körde jag ju inte själv men ändå :)













Igår var det födelsedagsfirande hos min underbara soulmate!
Jag åkte in till stan vid tre tiden och hjälpte jill att handla, laga maten och fixa i ordning.
Maten blev super god och vi hade det jätte trevligt! Lekte lite lekar och annat.
Blev inte så sent, vi somnade väl vid ett halv två tiden.


















Puss på födelsedagsbarnet! <3


Idag vaknade vi halv ett, haha, otroligt att jag sov så länge.. Länge sen sist.
Vi åkte till björns vid tre tiden.
Rasmus kom vid fyra tiden för att umgås lite innan han åkte tillbaka till kalix :(
Nu ska jag snart ta en dusch och sen ska jag gå och lägga mig, känner att jag måste få sova haha.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0