Min helg!

I torsdags hade vi klassfest hos Anna nyberg. Det var mycket trevligt och jag tror att våran klass har kommit oss lite närmare varandra. Kul hade vi!

I fredags var vi hos Stina och firade henne. Vi åt grekisk mat, snackade, spelade spel och såg på film.
Sov över gjorde vi också!

Igår var det dags för andra deltävlingen i Rockkarusellen! På hemmaplan.
Det gick väl bra tycker jag. Inte det bästa vi gjort men kul var det iallafall! Efter det så åkte vi till Signe en sväng för att kolla in hennes lägenhet som jag inte hade sett. Vi stannade dock bara där en stund sen for vi till en gymnastikhall och roade oss lite grann. Vid tolv tiden åkte jag och ramsus hem och sov. Gode skönt var det!

Idag har jag varit ute med skotern. Jill, mamma, pappa, moa och Rasmus var med ett tag också.
Haha, pappa skulle lära mig att burka lite osv, hah, det var ju svårt men lär mig nog snart!

Ikväll ska jag umgås med Jillen och Ludvig, se nån film och ta det lugnt!
Imorn blir det att åka slalom i klinten, fan vad roligt!!!!


Här kommer det lite bilder!












Rockis!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0