Onsdag

Vill verkligen ha helg nu.
Eller vill iallafall att morgondagen ska bli gjord. Hatar torsdagar egentligen, även fast jag har sovmorgon.
Imorn får jag träffa älsklingen också, längtar verkligen!

På lördag ska jillen ha sin födelsedagsfest, det ska bli awsome!
Bir nog lite lekar, middag och annat kul.

Annars har jag inget speciellt planerat för helgen.
Hade vela köra lite skoter på typ söndag, hoppas det blir väder för det bara..

Vill börja träna nu också! Har inte fått träna sen i torsdags tror jag det var.
Har ju varit förkyld nu ett tag, är lite less.

Aja, nu ska jag ta en bastu sen öva lite mera på gitarrläxan.
Puss på er!




Min sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0