The pretender

300 minus grader. Kallt som fan. Less som fan. Vill inte gå klädd i tusen kilo tyg mer. Vill inte vara blek som ett lik. Jag vill ha sommar, värme och sol! Vill bli brun och fräsch! Jag vill åka till fjällen och turkiet.
Först och främst vill jag ha lov. Det känns som om man verkligen behöver det nu. Denna dag har varit så jävla dryg, jag har varit så jävla arg, sur och less på allt och alla omkring mig. Jag är less på alla som tror att man inte behöver öva för att bli bättre. Jag är trött på alla som bara sitter och inte bidrar med ett skit! Varför går man en musiklinje om man inte vill anstränga sig och göra sitt bästa? Varför går man en linje där man håller på med musik om man inte kan något om det?! Den frågan har jag ställt mig själv hela hösten. Nu får det fan vara nog!


Glatt blogg inägg haha? Ne jag vet, men jag behövde bara få skriva av mig lite.
Ska vara lite posivi nu.

Imorn är det rep. Det känns jävligt roligt och jag uppskattar verkligen att få spela med mina kära bandkamrater. Det var ett tag sen sist och snart är det ju andra deltävlingen i rockkarusellen här i boden.
Jag hoppas verkligen att ni kommer och hejjjjar på oss. Det är ju nämligen så att även publiken har makt och får rösta på det band som de tyckte var bäst. Hoppas ni röstar på oss! ;) Det är iallafall den 26 februari klockan 19.00 på snabelhuset. Fri entré! Be there!

Nu blir det att sova. Godnatt på er!





Den här personen tycker jag är ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0