Bilduppdatering!

I helgen hade jag min födelsedagsfest.
Lasergame på eftermiddagen, fan vilket krig haha! Jag fick vinna totalen 1 gång iallafall.
Mitt lag vann också alltihop. Anna var ju grym!

Vid halv åtta käkade vi underbart god middag. (grekiskpyttipanna) Förbannat så gott det var.
Sen hade vi 6kamp, det var fan kul. Lite roliga grenar.
- Frågesport
- Gissa låten genom textrader från låtar
- Katalogleken, (man ska leta fram ett namn snabbast)
- Gissa artisten (man står mot varann och den ena får se en skylt med ett namn, man ska sjunga en låt så att sin partner ska gissa rätt artist)
- Lägga ett puzzel snabbast
- Hinna förklara flest ord för sin partner på 60sek

Lina och Stina vikström resulterade iallafall som vinnare! En marabou fick dom som pris! hehe.
Det var en mycket trevlig helg!





















Lördag dag så var jag, jill och semlan ute på äventyr med kameran!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0