Day one!

Första dagen i skolan.. Måste säga att det gick ganska bra.
Blev en mjuk start, tack gud. Vi hade bara 3 lektioner och slutade halv två så det är inget att klaga på.
Fick ett betyg idag, LPL - arbetssätt och lärande, trodde inte att jag skulle klara mvg, högst ett vg. Men jag var tydligen värd ett mvg så man tackar och bockar! 

Ikväll har jag och jillie vanillie tränat på w-net, grymt skönt!
Nu jävlar är det slutspurten inför beach 2011 och turkiet. Hoppas bara att vädret håller så att man kan vara ute och träna i skidspåret, men det ska ju alltid vara så förbannat kallt! SUCK.

Nu ska jag göra i ordning mig för sängen och tagga skolan imorn, not! 
Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0