In the studio

Fullt upp, fullt ös. Det är mitt liv just nu. Har varit i studion hela dagen kom hem vid fem tiden, åt middag, for till spelning på Mind the bag. Imorn blir det uppstigning klockan 07.15 för att sedan vara i studion i luleå klockan 09.00. Sen efter man varit i studion hela dagen ska man direkt till samuel och redigera våran film till religionen. Vilket liv jag har? Sitter inte still en sekund.

Nästa helg har vi spelning i luleå på dagen vid ett tiden sen bär det snabbt tillbaka till boden för att de balen. Efter det soundcheck och spelning på kvällen... Söndag blirdet tillbaka till studion igen och lägga all sång. Men jag tror detta blir bra iallafall?! Snart är det lite semester från både skolan och musiken och jag tror att det är välbehövligt. Men i mitten av juli så tror jag att vi ska få ut våran EP på spotify och göra lite musikvideos osv. Can't wait! ;-)


Puss, I love you girls! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0