jävla söndag.

NU ÄR JAG LESS. 

kan inte skolan ta slut nån jävla gång? Det går så förbannat jävla långsamt och bara mer och mer saker kommer upp som man ska göra. Har fan svin mycket kvar i skolan, är så jävla less på etset! FITTA.
- Nuko prov på typ 1000 sidor.
- Matte nationella (som jag ändå alltid får ig på)
- Matte hemtenta
- Religion
- Nk sopuppgift
- Nk slutuppgift
- Engelska nationella muntligt
- Inså läxor
- Gemu prov
- Svenska inlämning

Plus att schemat är fullt upp, hela tiden. Spelningar, tävlingar, inspelning....... Nog för att det är kul men man blir stressad när man har alla helger uppbokade med massa saker man ska göra. Man hinner ju knappt tänka? Vill bara att maj ska vara slut så att man slipper tänka så mycket. Vill bara vara nu och känna att man kan göra vad man känner för och slippa bli tvingad till en massa skit saker.

Kan söndagskvällen sluta sämre? Sverige skämmer ut sig totalt och gör en sån jävla kass match och förlorar mot nå jävla finnar med 6-1. Bravo, heja sverige! Nu går jag och lägger mig. BAJS!



Tack för att denna person stöttar mig och gör mig glad iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0