magic sunday, NOT!

Denna söndag har varit en riktig söndag. En sån här dag då man verkligen har ångest över allt man ska hinna med den veckan man har framför sig. Jag har inte gjort alls nå vettigt idag, solat, tränat, repat och nu sitter jag och nöter låten jag ska spela på terminsuppspelet på tisdag.. Huvva, vill bara ha det bortgjort. Imorgon har våran pjäs ''En godnattsaga'' (tror jag att den heter) premiär. Jag hoppas att den blir bra. Så det blir ingen skola på hela dagen för mig imorgon, men dock så ska jag upp före fan. Men det är inte länge kvar nu alltså, bara 5 veckor kvar i skolan och det kommer ju bara flyga förbi. Om 5 veckor och 3 dagar åker jag och jillen till turkiet, ska bli så underbart! LÄNGTAR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0