I'm all in!

Idag har jag haft körlektion med Leif, det gick ändå ganska bra. Det är ju ganska mycket kvar, med teori osv. Måste verkligen försöka ta tag i detta nu med teorin, det är ju bara ca 7-8 veckor kvar. Vill ju helst ta körkortet när jag fyller år.

Jag är verkligen taggad på jul nu alltså. Ovanligt för att vara jag. Jag brukar verkligen inte ha julstämning alls, hade inte det förra året men nu har jag fått in julstämningen. Vilket kanske är lite konstigt eftersom att det inte finns nå snö eller så.

Nyår har vi redan börjat planera och det ser ut som att det kommer bli super roligt. Vi har gjort en meny och inhandlingslista så för en gång skull har vi börjat i god tid så att det blir så bra som möjligt. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0