uppdatering.

Skrattretande ofta jag skriver i min blogg. Jag vet. Ska försöka ändra på det, vara lite mer effektiv med kameran och knäppa lite bilder på mitt nya rum kanske? Nu när det närmar sig jul och allt så kan det vara mysigt att knäppa lite kort på allt mysigt man har för sig.

I helgen har jag planerat in Rasmus, Luleå, ev jam med Stina (kanske Jill också). Stina har ju beställt en ny synth och jag ser fram emot att checka in den och få lite idéer och insperation.

Det händer mycket nu må jag säga. Imorgon släpper vi våran nya EP på facebook & även på Soundcloud, där man kan ladda ner våran musik också. Ser fram emot att få höra vad alla tycker om båda låtarna & det nya bandnamnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0