Fredag!

Har sjungt audition idag inför hair musikalen som estet ska sätta upp. Måste säga att det var helt okej ändå. Efter det drog jag och Lina till luleå för att inhandla något att ha på sig imorgon på scenen. Jag köpte ett par jeans, ett par jeansshorts och två linnen på Monki. Så nått av de blir det väl. Är taggad på spelning imorn. Hoppas bara att min gitarr inte ger upp mitt under en låt, den är ju lite knasig. Måste köpa en ny. Skulle egentligen vara med Rasmus ikväll men han mådde så dåligt att han åkte hem. Roligt. Så jag har suttit hemma och tråkat hela jävla kvällen, vilken underbart rolig fredag. Nu blir det iallafall one tree hill tittande, här i min ensamhet. byyye!


Kommentarer
Postat av: Jill

Du skulle ha ringt oss ju!

2011-09-10 @ 14:04:05
URL: http://jillholmgren.blogg.se/
Postat av: emmms

Jag trodde ju ni var på samhällsfest?!?! :)

2011-09-10 @ 15:18:53
URL: http://emmallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0